Ring oss:  69 25 38 88
  • Home
  • Fraktskade, hva gjør jeg?

Fraktskade, hva gjør jeg?

Allerede ved mottak må du sjekke om emballasjen er skadet!

 

I så fall er det viktig at du:

1. Reklamere direkte til transportøren/sjåføren slik at han kan merke skaden og ta bilder.
2. Hvis du mottar pakkene, bør det merkes at det gjøres med reservasjoner. Alternativt må du nekte mottak og 
    varene vil bli returnert.


3. Ta også bilder av pakkene selv.
4. Åpne pakkene og sjekk umiddelbart om varene er skadet.

5. Dersom varene er skadet, vennligst ta bilder og kontakt transportselskapet eller oss så snart som mulig og innen 3 dager. 
6. Send bilder av pakken med den skadede emballasjen og det skadede produktet til [email protected]

     Vi hjelper deg med å håndtere kravet

 

 

 

 

 

 

 

.。.:•*¨*•.¸¸✿.。.:•*¨*•.¸¸

KLAGER

Feil og mangler må rapporteres til SuperSellerS innen 3 dager. 
Reklamasjoner mottas etter avtale med selger og i original emballasje. 

SuperSellerS selger til B2B. 
Siden kjøpet er inngått mellom to selskaper og etter avtaleloven, omfattes ikke kjøpet av kjøpsloven.